Winkelwagen  

Geen producten

0,00 € Verzending
0,00 € Totaal

Winkelwagen Afrekenen

.

Verzending en retour

Verzendingen

Doorgaans worden u goederen verzonden binnen da 2a3 werkdagen. Indien er zich een bepaald product niet in voorraad bevind zult U hiervan een mail ontvangen (back-order). Indien je een back-order mail ontvangt is de gemiddelde levertermijn 2a3 weken.

Voor het verzenden van pakketten maakt 't Muizeke gebruik van Bpost. Bpost heeft een uitgebreide ervaring op het gebied van pakketafhandeling. Pakketten worden op werkdagen overdag aangeboden. Kies een bezorg adres waar daadwerkelijk iemand aanwezig is (dat kan ook het adres van uw werk of een familielid zijn). Indien de post toch niemand aantreft zal het pakket vanaf de volgende werkdag af te halen zijn in een kort bijgelegen postpunt.

Het tijdstip waarop Bpost uw bestelling komt afleveren is niet exact te bepalen. Pakketten worden over het algemeen van 8.00u tot 17.30u bij u bezorgd.

Tijdens de verwerking van uw order ontvangt u e-mail van ons met daarin een Trackingcode. Op de site van Bpost (http://track.bpost.be/etr/light/showSearchPage.do?oss_language=NL) kunt u met deze code zien wanneer uw bestelling geleverd wordt.


Alle pakketten worden voorzien van een trackingnummer. Tijdens het verwerkingsproces bij Bpost wordt deze barcode verschillende malen gescand, zodat u via de trackingcode kunt bekijken waar uw pakket zich bevindt.
Heeft u de E-mail niet ontvangen? Neemt u gerust contact met ons op per E-mail of per telefoon.

De kosten per verzonden pakket bedraagt :

Naar België : 5,80€

Naar Nederland : 14,00€

Bestellingen boven de 150€ worden gratis verzonden.

Retour

Consumenten hebben een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn o.a. gepersonaliseerde producten/maatwerk chocoladeartikelen en snoepgoed. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden. 
 
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. 't Muizeke zal de gehele aankoopsom, exclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.
 
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. 

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen telefonisch of per mail aan 't Muizeke kenbaar te worden gemaakt. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij  het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet niet toe verplicht. 

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit Nederland dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. 
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan 't Muizeke heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. 
Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.
 
Retouradres:
Doopsuiker 't Muizeke
Ninoofsesteenweg 167/2
1670 Pepingen
België